تاکسی در مقابل Rideshares: نبرد برای آینده حمل و نقل

یکی از داغ‌ترین نبردها در جاده، همه کسانی هستند که حق دارند تا مسافران را از نقطه A به نقطه "نقطه A" یا خدمات جدید - مانند Uber، Lyft یا sidecar - اجازه دهند که افراد پیاده خودرو و راننده را از طریق یک app گوشی هوشمند استخدام کنند. از آنجا که اطلاعات کارت اعتباری آن‌ها در حال حاضر روی پرونده است، نیازی نیست با cash.Many جستجو کنید تا این گزینه را تر، راحت‌تر و responsive تر از یک تاکسی در گوشه خیابان پیدا کنید. اما این شرکت اپراتورهای تاکسی است که در معرض مقررات قانونی و هزینه‌های صدور مجوز قرار دارند و foul.Outr سال سن از آنچه که "تهدیدی جدی برای امنیت عمومی" می‌نامد، گریه می‌کنند. این انجمن ۱،۱۰۰ شرکت تاکسی را راه‌اندازی کرده‌است - اخیراً " چه کسی شما را رانندگی می‌کند؟ دیو ساتون، سخنگوی این کمپین، گفت: " این کمپین که قصد دارد مسافران را از خطرات آگاه سازد، می‌گوید که زمانی که سوار خودرو می‌شوند از خدمات ridesharing company.The فاقد اجزای ضروری ایمنی عمومی هستند، در معرض خطر قرار می‌گیرند. وی افزود: " آن‌ها به اندازه کافی بیمه نمی‌شوند، بازرسی‌های سابقه جدی از رانندگان را انجام نمی‌دهند و آموزش کمی ایجاد می‌کنند. این شرکت‌ها که در حال حاضر در ۳۳ کشور و حدود ۴۰ شهر در آمریکای شمالی در دسترس هستند، به همه این الزامات ایمنی عمومی نیاز دارند. این گروه مشتریان را به رانندگان حرفه‌ای و رانندگان تاکسی وصل می‌کند، در حالی که بخش خصوصی its دارای گواهی‌نامه رانندگی است که خودروهای خود را برای hire.Lyft در دسترس قرار می‌دهند، که در دو شهر آمریکایی کار می‌کند، با مسافران دارای مجوز که برای ارائه خدمات ثبت‌نام کرده‌اند، هماهنگ است. رانندگان خودروهای خود را با سبیل‌های صورتی بزرگ تزئین می‌کنند و با مشت به مشتریان خوشامد می‌گویند. آن‌ها "صدقات" را بجای کرایه دادن در some جنکینز راننده تاکسی جمع‌آوری می‌کنند.

در روز ۱۲ مارس، هنگامی که او شیفت شب را در "Seattle.Ted اس" آغاز می‌کند، drivers های سرویس حلقه، the های mustache را روی خودروهای خود تنظیم می‌کند. Warren /، استادیار دانشکده ت عمومی در دانشگاه جورج میسون، گفت: " به طور معمول، اگر شما در یک شهر جدید سفر می‌کنید، شما مجبور نیستید بیرون منتظر بمانید." در ماه گذشته، شرکت اعلام کرد که در حال توسعه فرآیند بررسی سابقه خود می‌باشد و هفته گذشته اعلام کرد که برای پوشش دادن هر گونه شکاف بیمه بالقوه یک ت دارد و می‌گوید که برخی از شهرها به شرکت‌های نوپا توجه بیشتری می‌کنند. سیاتل مثل شهر نیویورک نیست - تاکسی‌ها برای یافتن و بسیار قابل‌اطمینان بودن، سخت‌تر هستند. در روز دوشنبه، سیاتل به اولین شهر آمریکا تبدیل شد تا کلاه‌های جدیدی را بر روی شرکت‌های rideshare مبتنی بر برنامه اعمال کند، و از داشتن بیش از ۱۵۰ راننده در دسترس برای استخدام در هر تصمیم given، با وجود درخواست آنلاین که توسط بیش از ۳۰،۰۰۰ نفر، در حمایت از خود، امضا شده بود، جلوگیری کرد. Scott Berkun، نویسنده اهل سیاتل، با اشاره به اینکه این شرکت کیفیت خدمات را در شهر افزایش داده‌است، گفت: " سیاتل مانند بسیاری از شهره‌ای دیگر از جمله نیویورک و سان‌فرانسیسکو، سیاتل و سیاتل، به هزینه جلوگیری از رقابت نیاز ندارد.

تا با تاکسی کار کند. در سال ۲۰۱۱، دو مدال تاکسی نیو یورک که هر کدام به قیمت ۱ دلار فروخته شدند، قول داد که در سیاتل مبارزه کند، اما همچنین در "میامی و آستین" نیز موانعی ایجاد کرده‌است. و در ماساچوست، توزیع کنندگان تاکسی در ماساچوست یک دادخواست را علیه شرکت ثبت کرده‌اند، در حالی که در شیکاگو، شرکت‌های تاکسی و رانندگان از این شهر شکایت کرده‌اند که به این خدمات اجازه می‌دهد تا در زمان اوج تقاضای خود، مانند "Eve.The" که "چه کسی شما را هدایت می‌کند"، هزینه کرایه را چند برابر کند. در حالی که Listokin آن را به عنوان بازار آزاد در هسته خود می‌خواند، اشاره کرد که مصرف کنندگان از قبل آن را در جاه‌ای دیگر تجربه کرده‌اند - برای مثال برای پرواز در زمان کریسمس بیشتر پرداخت می‌کنند. او گفت: " اگر شما اجازه دهید که قیمت‌گذاری پویا به هشت برابر قیمت معمولی برود، آنگاه که خدمات تاکسی سنتی برنامه‌های خود را توسعه می‌دهد، او پیش‌بینی می‌کند که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد."


منبع
مشاوره حقوقی تاکسی ,می‌کنند ,خدمات ,شرکت ,رانندگان ,سیاتل ,ایمنی عمومی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وقت آزاد مهتاب رایانه فروش آهن آلات صنعتی دانلود فایل دانلود آهنگ جدید دان موزیک | دانلود اهنگ | سایت دان موزیک مشاوره و برنامه ریزی کنکور 98 همه چی ها